View this PageEdit this PageAttachments to this PageHistory of this PageHomeRecent ChangesSearch the SwikiHelp Guide

Akademický rok 2009/2010

Obsah seminářů

  1. (  9.2.) : Úvod do jazyka Java: historie, nástroje, distribuce. Základy OO: objekt, třída, rozhraní, abstrakce, zapouzdření, konstruktory.
  2. (16.2.) : Datové typy. Deklarace třídy, modifikátory přístupu. Sestavení a spuštění aplikace, struktura aplikace (balíky), import tříd.
  3. (23.2.) : Příkazy, základní operátory. Základy OO: dědičnost, polymorfismus. Inicializace objektu. Abstraktní třída. Koncept rozhraní.
  4. (  2.3.) : Typová kontrola, typová konverze, typová zaměnitelnost. Porovnávání objektů. Rozhraní v Javě.
  5. (  9.3.) : Pole. Dokumentační komentáře. Java Archive (JAR), Apache Ant. Ladění programu. ... /1/
  6. (16.3.) : Výjimky. Vnořené třídy, výčtový typ, varargs.
  7. (23.3.) : Kontejnery: iterátor, kolekce, seznam, množina, mapa. Generické kontejnery. For-each loop, autoboxing. ... /2/
  8. (30.3.) : Vlákna (threads): plánování, sdílení, synchronizace.
  9. (  6.4.) : Grafické uživatelské rozhraní JFC/Swing. Základy OO: technika návrhu, ukázková aplikace. ... /3/
  10. (13.4.) : Vstup/Výstup. Zpracování XML dokumentů. Sokety. Diskuze projektu.
  11. (20.4.) : Základy OO: Návrhové vzory. Zásady programování v Javě.
  12. (27.4.) : Externí lektor: Petr Adámek: J2EE
  13. (  4.5.) : Děkanský půlden; viz rozhodnutí děkana č. 15/2010.

Podklady k seminářům

  1. uvod.pdf, zakladyOO-I.pdf
  2. programovaniJava-I.pdf, ija02examples.zip
  3. prikazy.pdf, zakladyOO-II.pdf, ija3examples.zip
  4. programovaniJava-II.pdf, ija04examples.zip
  5. programovaniJava-III.pdf, ija05exaples.zip
  6. vyjimky.pdf, specTridy.pdf, ija06examples.zip
  7. kontejnery.pdf, ija07examples.zip
  8. java-concurrency.pdf, ija08examples.zip
  9. gui.pdf, zakladyOO-III.pdf, ija09examples.zip, Trail: Creating a GUI ...
  10. proudy.pdf, ija10examples.zip
  11. designPatterns-prgRules.pdf, ija11examples.zip
  12. wiki FI MU: Java EE

Radek Kočí (koci AT fit.vutbr.cz)



Link to this Page